keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Meidän joulu

Ihan aluksi, iso kiitos kaikille postausehdotuksista! Niitä tuli pari blogin puolelle ja muutama Facebookissa ja nyt on hieman aiheita seuraaviin postauksiin. :) Tosin kouluhommissa alkaa deadlinet lähestymään näin joulun alla, mutta ihana taas päästä kirjoittelemaan tännekin! Kirjoittelin aikaisemmin, että voisin tehdä postausta Love me Do häämessuilta saadusta goodiebagista nyt kun tuotteet ovat päässeet kunnolla käyttöön. Olisiko videolla esittely parempi vai ihan vaan tekstin muodossa?


Mutta sitten itse otsikkoon, nimittäin joulu on täällä!! Mä oon aina rakastanut joulua, ihan lempparijuhla koko vuonna. Voiko olla parempaa kun kauniit koristeet kotona, perheen kanssa laatuaikaa, hyvää ruokaa ja juomaa, eikä kiirre minnekkään. Tämä joulu tulee olemaan hyvin erilainen kuin aikaisemmat, nimittäin 21.12 hyppään koneeseen ja joulun vietän Dubaissa. Odotan matkaa toodella paljon, koska syksy on ollut ihan hullu niin ihana ottaa viikko rennosti ja nauttia auringosta. Toivon myös, että matkalla saisi hieman häähankintoja tehtyä ja ainakin hääkengät olisi hakusessa. Mä olen aina ollut sitä vastaan, että lähdettäisiin jouluksi muualle, mutta tänä vuonna jotenkin se ei tuntunutkaan niin huonolta ajatukselta. Joulusesonki on nykyään niiin pitkä ja glögiä on saanut jo nyt juoda litrakaupalla, että ei haittaa viettää aattoa palmujen alla. Tulemme takaisin 28.12 ja olenkin järkkäämässä uudeksi vuodeksi perinteisiä kunnon uuden vuoden bileitä!

Viime viikolla laitoin hieman joulua kotiin


Tosiaan, olen lähdössä reissuun isäni ja sisarusten kanssa. Minä ja Villehän ollaan lähes joka joulu oltu eri paikoissa. :D Ihan vaan sen takia, että Villekin haluaa olla joulun sen perheen kanssa ja itse olen viettänyt joulua joka toinen vuosi äidin luona ja joka toinen vuosi isäni luona ja joskus myös äidin kanssa ollaan menty jouluksi mummolaan. Toki jos molemmat olemme sattuneet Villen kanssa olemaan Kuopiossa joulu niin tottakai silloin ollaan nähty esimerkiksi aattoiltana. Ja nyt ollaan päätetty, että tämä on viimeinen joulu tälläisellä tyylillä, koska avioparina haluan viettää myös yhteisen joulun. Mä olen perinne friikki mitä tulee jouluun ja Villelle se ei nyt ole niin justiinsa onko joulusaunaa vai ei, kunhan kinkkua löytyy. :D Tänä jouluna olenkin nimennyt sen Grinchiksi. Ens jouluna siis alkaa ihan uudet jouluperinteet ja voisihan perheitä kutsua myös esimerkiksi meille viettämään joulua.

Viikonloppuna vierailtiin Tuomaan joulumarkkinoilla

Ainiin vitsit sain todella mielenkiintoisen kutsun sähköpostiini liittyen polttareihin ja niiden järjestelyyn! Harmittaa ihan hulluna, että en pääse osallistumaan, mutta toivottavasti moni muu hääbloggari pääsee ja pääsen lukemaan tapahtumasta muiden blogeista. :)

Miten muut viettävät joulua? Mun olisi tarkoitus tänään lähteä jouluostoksille, löytyispä kaikkea kivaa! Mä oikeesti rakastan antaa lahjoja. Villen joululahjan olen jo hommannut ja pakko antaa se ennen joulua, koska oon niin malttamaton ja haluan nähdä sen reaktion kun lahjan avaa. Voin muuten kertoa, että alkaa olla aika vaikea keksiä lahjoja kun on jo kymmenen vuotta ollut yhdessä ja kymmenet synttärit, vuosipäivät ja joulut vietetty... 

2 kommenttia:

  1. Jee ihana kun on muitakin jouluun hurahtaneita <3 meitsiltä ainakin on luvassa polttarijuttua tuon sähköpostin tiimoilta ;)

    Meillä mä oon se joulufriikki ja haluun koristella ja leipoo ja tehä kaikki laatikot ite. Viime vuonna oltiin aatto meillä niin et mun faija, veli ja sisko miehineen tuli meille. Tänä vuonna samalla kaavalla et ollaan meillä mut kokoonpano on auki - ainakin iskä ja sen naisystävä tulee meille <3

    VastaaPoista
  2. Hei huippua!! Se polttarijuttu vaikutti kyllä tosi hauskalta :)

    Joulu on kyllä niiin parasta! Silloin saa jotenki ihan luvan kanssa vaan olla ja rentoutua :)

    VastaaPoista