torstai 15. joulukuuta 2016

Kaasoni mun

Kun kutsut alkaa pyörimään mielessä ja jos itse päädytään niitä väsäämään niin toivon, että saisin hieman apua siihen kaasoiltani. En ole aikaisemmin heitä täällä esitellyt, mutta nämä neidit ovat niin ihania, että todellakin ansaitsevat oman postauksensa! Kaasoiksi pyysin neljää tyttöä joiden kanssa olen eniten tekemisissä, pikkusiskoni ja kolme ystävää.

kuva Pinterest

Aloitetaan pikkusiskostani Maijasta. Vaikka me ollaan Maijan kanssa todella erilaisia, oli mulle itsestäänselvyys, että kysyn Maijaa kaasoksi. Tai en muista kerkesinkö edes kysyä kun Maija sanoi, että "kai mä oon sitten kaaso?" :D Maija on mua neljä vuotta nuorempi ja ollaan aina jaettu oikeastaan kaikki, nuorempana myös huone. Ollaan otettu yhteen satatuhatta kertaa, mutta nauraa rätkätetty surkeille jutuille ainakin yhtä monesti. Nykyään asutaan eri kaupungeissa, mutta Whatsupp laulaa kyllä päivittäin. Maija on todella tempperamenttinen ja kiihtyy sadasta nollaan. Mä rakastan kaikkea tyttömäistä ja kaunista kun taas Maija tykkää sporttisesta ja rennosta. Maija sanookin mua aina prinsessaksi :D

Niina on ollu mun elämässä yhtä pitkään melkein kuin Maija. Tutustuttiinkohan vuonna 1997 vai 1998? Siitä asti Niina on ollut aina mun paras ystävä. Jos teini-iässä meinasi mennä sukset ristiin niin mökötystä kesti ehkä puoli päivää, mutta illalla oli pakko ottaa jo yhteyttä ja jakaa päivän kuulumiset. Vaikka elämän aikana on ystäviä tullut ja mennyt, mun ja Niinan ystävyys on säilynyt kaikki nämä vuodet. Nykyään nähdään harvoin eikä olla päivittäin edes tekemisissä, mutta aina juttu jatkuu siitä mihin on viimeksi jäänyt ja pystyn laittamaan viestiä ihan mistä vaan. Vaikka meidän elämäntilanteet on todella erilaiset niin silti se ei ole vaikuttaneet mitenkään meidän ystävyyteen. Niinalla on kaksi ihanaa tyttöä ja olenkin toisen tytön kummitäti. <3 Pakko muuten sanoa, että mua aina vähän jännittää kun meen Niinalle, että jos vanhempi tyttö vierastaa kun käyn niin harvoin, mutta aina se tulee ovelle innokkaasti vastaan kirkuen "Maliiii" :D 

Villen kautta elämääni on tullut paljon uusia tuttavuuksia ja yksi niistä on sydänystäväni Kaisa. Ollaan tunnettu jo kymmenen vuotta, mutta alkuun ei oltu hirveästi tekemisissä vaan  oikeastaan hengailtiin vaan samassa porukassa. Kun Kaisa muutti Vantaalle pari vuotta sitten niin lähennyimme todella paljon ja nykyään ollaan päivittäin tekemisissä. Kaisa on se jonka kanssa jaan kaikki mahdolliset arjen riemut ja murheet, asukriisit ja suklaahimot. Tästä mimmistä on tullut niiin tärkeä ihan lyhyessä ajassa. <3 Meidän Dobby! 

Krista on mun kaikista uusin ystävyys jos näin voisi sanoa. Meistä on tullut läheisiä aika lyhyessäkin ajassa ja jutut menee hyvin yhteen. Kristaan tutustuin myös Villen kautta ja aina kaikissa kotibileissä mietin, että vitsit toi tyttö on hauska tyyppi. En ikinä vaan kehdannut kysyä, että mentäiskö kahville tj, mutta sitten pari vuotta sitten mentiin porukalla Cheekin stadionin keikalle ja tytöt kysy, että voisko Krista ja hänen poikaystävä myös yöpyä meillä. No loppu onkin historiaa ja nykyään puhelin laulaa ainakin kymmenen kertaa päivässä :D Tää typy on semmonen hössöttäjä kun sille päälle sattuu, että pois alta risut ja männynkävyt kun hääpäivä koittaa :D Veikkaan, että Krista stressaa silloin päivän kulkua enemmän kuin minä, haha. 

Mitä mä sitten toivon näiltä ihanilta naisilta? Oikeesti tärkeintä mulle on semmonen henkinen tuki ja hössötyksessä mukana oleminen. Oletan myös, että tytöt järjestää mulle polttarit ja ainakin viesteistä päätellen suunnittelut ovat jo hyvässä vauhdissa. Lisäksi tarvitsen apua todennäköisesti myös kutsujen teossa ja muussa koristelussa mm. kukissa. Mutta vitsit, että en malta odottaa kun hääaamuna naukkailen skumppaa nämä tytöt ympärillä<3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti