torstai 5. tammikuuta 2017

Mikä tekee sinun miehestäsi maailman parhaan?

En jotenkin saanut eilen illasta heti unta ja aloin taas miettimään vaikka sun mitä. Oon monesti todennut V:lle, että parisuhteessa maailman parasta on arki. Varsinkin kuin vuosi sitten löydettiin uusi täydellinen asunto, ei mikään voita arki-iltaa omalla sohvalla V ja meidän kissa Vladimir kainalossa. Mä oonkin arkena melkonen kotihiiri ja töiden ja salin jälkeen mua on aika vaikea saada minnekkään. Lisäksi kun viime syksy meni osittain etäsuhteessa, joka jatkuu taas vajaan viikon päästä niin yhteistä arkea osaa arvostaa kyllä entistä enemmän.

Noh, eilen sitten mietin, että se mikä omasta mielestäni pitää parisuhteen kasassa on arjessa toisen huomioiminen. En tarkoita tällä, että kukkien kanssa pitää tulla kotiin joka päivä vaan semmosia iihan pieniä juttuja. Kun on seurustellu kymmenen vuotta niin osaa näistä ei osaa ees arvostaa vasta kun jälkeenpäin miettii, miten ihania pieniä tekoja ne loppupeleissä on.



Rakastan Villeä, koska

- Se hieroo aina mun jalkoja kun pyydän (eli joka ilta:D)

- V osaa kaikki miestentyöt. Oon tässä suhteessa vähän vanhanaikainen ja koen, että esimerkiksi auton huoltaminen on miesten hommaa. Pidän myös tärkeänä sitä, että aina kuin vain mahdollista niin V pääsee töistä suoraan valmiiseen pöytään. Tottakai V esimerkiksi imuroi meillä yms., mutta lähinnä sellaiset kunnossapito työt jätän V:n vastuulle ja en kyllä usko, että se antais mun koskea konepellin alle edes pitkällä tikullakaan. :D

- Se on niin söpö kun se innostuu jostain. Esimerkiksi V tykkää laittaa ruokaa ja on hauska seurata sen puuhastelua kun se lauantai-iltana vääntää jotain lasagnea ihan täpinöissään. :D

- V osaa olla herrasmies. Jos me mennään vaikka jonnekkin ulos syömään niin sillä on käytöstavat kunnossa. Oon nimittäin ravintoloissa huomannu, että tää ei tunnu olevan aina itsestäänselvyys... Enkä nyt tarkoita vaan ruuan tarjoamista vaan oven avaamista, takin tarjoamista yms.

- Se ymmärtää mua niiin hyvin. Oikeesti kun yhteiseloa on näin pitkä aika takana niin välillä meillä on ihan samanlaiset ajatuksetkin. Ja V osaa myös lukea mua hyvin, esimerkiksi mä oon ihan hullun kiukkunen nälkäisenä ja V tietää, että silloin ei kannata keskustella ennen kuin oon saanu ruokaa nenän eteen. :D

Näitä vois keksiä vaikka kuinka ja olisikin kiva lukea muidenkin morsianten sulhasista, joten haastankin kaikki bloggaavat morsiamet tekemään oman postauksensa omasta rakkaastaan. :) Ja ne joilla ei oo blogia, kertokaa kommenttiboksissa mikä on parasta juuri teidän miehessä. Kuitenkin häät ja blogit aina meinaa keskittyä vaan morsiamen ympärille niin kehutaampa välillä sitä omaa muruakin. <3

My love<3

4 kommenttia:

  1. Voi tää oli tosi söpö! Ja tartun ehdottomasti haasteeseen tässä lähipäivinä - kukapa ei haluaisi kuuluttaa koko maailmalle miksi oma rakas on maailman paras <3

    VastaaPoista
  2. Haaste vastaanotettu! Huomenna, just sopivasti kun on 7kk häihin, julkaisen postauksen :)

    VastaaPoista